Schowek Twój schowek jest pusty
Twój koszyk jest pusty ...

Kategorie

Producenci

Chmura tagów

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Kontakt

» Regulamin

Regulamin

Regulamin Sklepu

redPoint climb&boulder shop

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady sprzedaży towarów i usług przez sklep internetowy, znajdujący się pod adresem internetowym http://sklep.redpoint.pl. W szczególności, regulamin niniejszy opisuje warunki zawierania i rozwiązywania umów (składania zamówień) oraz tryb postępowania reklamacyjnego. Właścicielem serwisu jest „RED POINT GRAFIX Piotr Golański” z siedzibą w Katowicach, przy ul. Floriana 2A, o numerze Nip 727-121-84-99, regon 277617421, wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Katowice pod numerem 52907, z późniejszymi zmianami, zwanym dalej „Sprzedającym”.

  2. Konsument może kontaktować się ze Sprzedającym pod wskazanym w ust. 1 adresem Sprzedającego, pod adresem mailowym sklep@redpoint.pl, jak również pod numerem telefonu +48 603 860 308 w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godz. od 10.00 do 16.00, z telefonu stacjonarnego i komórkowego (opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta Konsument).

Niniejszy Regulamin zawiera:

  1. Zakres działalności

  2. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym

  3. Warunki zawierania i rozwiązywania umów kupna-sprzedaży oraz realizacji zamówień

  4. Warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług oraz realizacji zamówień

  5. Tryb postępowania reklamacyjnego

  6. Przetwarzanie i Ochronę Danych Osobowych

  7. Postanowienia końcowe

§1 Zakres działalności

  1. Sprzedający pod adresem internetowym: sklep.redpoint.pl świadczy drogą elektroniczną następujące usługi:

  • sprzedaż oferowanych w serwisie produktów i usług za pomocą koszyka zamówień,
    24 godziny na dobę;

  • zamówienie i odbiór osobisty produktów i usług;

  • dodawanie komentarzy prezentowanych w sklepie produktów;

  • subskrypcję newslettera z informacjami handlowymi.


  1. Opisy i zdjęcia produktów i usług oferowanych w sklepie wraz z określeniem ich ceny i specyfikacji stanowią ofertę handlową w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Podane ceny są cenami brutto w walucie polskiej PLN i zawierają 23% VAT. Ceny te nie zawierają kosztów wysyłki. Koszt wysyłki pojawia się w koszyku zamówień po wybraniu konkretnego produktu. Ceny produktów posiadających cechy dostępne do wyboru przy zamawianiu np. rozmiar, kolor, ilość w opakowaniu, rodzaj gumy, itp. mogą być inne od cen widocznych bez wybranej konkretnej opcji produktu i są widoczne podczas zamawiania w podsumowaniu zamówienia.

  2. Usługa naprawy butów obejmuje następujące warianty:

  • wymiana spodu i rantów podeszwy butów wspinaczkowych lub trekkingowych;

  • wymiana spodu podeszwy butów wspinaczkowych lub trekkingowych;

  • dezynfekcja obuwia (butów wspinaczkowych);

  • wymiana velcro (butów wspinaczkowych);

  • wymiana sznurówek (butów wspinaczkowych);

  • łatka (dla butów wspinaczkowych).

  1. Po zamówieniu produktów w sklepie oraz przedpłacie na konto sklepu Konsument może odebrać produkty w siedzibie sklepu na Floriana 2A w Katowicach w dni robocze w godz. od 10.00 do 14.00. W takim przypadku Konsument nie ponosi kosztów wysyłki zamówienia oraz żadnych innych dodatkowych opłat.

  2. Opcja dodawania komentarzy jest dostępna tylko dla zarejestrowanych Konsumentów. Komentarze są widoczne dla wszystkich odwiedzających sklep. 

  3. Podczas składania zamówienia Konsument może dokonać wyboru prenumeraty sklepowego newslettera, w których sklep nie częściej niż raz w tygodniu informuje o nowych produktach i promocjach. Z prenumeraty każdy zarejestrowany Konsument może w każdej chwili zrezygnować po zalogowaniu się na swoje konto i odhaczeniu opcji prenumeraty. W newsleterze nie są przesyłane informacje inne niż dotyczące produktów sklepu czy jego funkcjonowania. 

§2 Wymagania techniczne niezbędne do współpracy
 z systemem teleinformatycznym

  1. Sklep umożliwia zamówienie oferowanych towarów i usług. Aby z niego korzystać należy zainstalować powszechnie dostępne oprogramowanie, w postaci przeglądarek internetowych, które akceptują pliki typu cookies, np.: przeglądarka FireFox: wersja 3 lub nowsze, Opera: wersja 9 lub nowsze, Chrome: wersja 10 lub nowsze, Internet Explorer: wersja 7 lub nowsze, Safari. Przeglądarki powinny zawierać zainstalowane najnowsze wersje JAVA i FLASH. Rozdzielczość serwisu jest optymalna w ustawieniach 1024 px. Wszelkie oprogramowanie innych firm, może mieć wpływ na poprawne funkcjonowanie sklepu i należy je wyłączyć. 

  2. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne lub ograniczenia techniczne, które występują w sprzęcie komputerowym lub oprogramowaniu używanym przez Konsumenta celem skorzystania z Serwisu, a które uniemożliwiają lub utrudniają Konsumentowi korzystanie z Serwisu.

§3 Warunki zawierania i rozwiązywania umów kupna-sprzedaży
 oraz realizacji zamówień

  1. Warunkiem skorzystania z oferty sprzedaży produktów, dostępnych na stronie sklepu jest uprzednie zapoznanie się z udostępnionymi cenami produktów widocznymi na karcie produktu (podanymi w walucie polskiej PLN, z podatkiem VAT), zapoznanie się i akceptacja warunków polityki prywatności, kosztów wysyłki oraz zapoznanie się i akceptacja regulaminu w podsumowaniu zamówienia.

  2. W celu zakupu wybranego produktu dostępnego w sklepie Konsument wybiera produkt do koszyka zamówień. Wybór produktu do koszyka zamówień dokonywany jest poprzez kliknięcie na, mieszczący się po prawej stronie zdjęcia produktu, aktywny po wyborze rozmiaru/koloru/rodzaju produktu, przycisk z napisem: „Dodaj do koszyka”.

  3. W koszyku zamówień Konsument może zapoznać się z jego zawartością. Po wyborze opcji „Do kasy” Konsument dokonuje wyboru formy zamówienia – z rejestracją/logowaniem lub bez. Konsument może złożyć zamówienie on-line bez konieczności trwałego rejestrowania swoich danych w bazie sklepu lub też zarejestrować Konto Klienta, na którym zapisane zostaną podstawowe informacje z formularza wysyłkowego.

  4. Zarejestrowani Konsumenci mają możliwość:

  • edycji swojego konta, tj. danych adresowych i kontaktowych;

  • możliwość rezygnacji bądź zamówienia newslettera;

  • wgląd w historię swoich zamówień;

  • otrzymania rabatów za wszystkie swoje zrealizowane (opłacone przez Konsumenta i wysłane przez Sklep) zamówienia; wartość takich zamówień (bez kosztów wysyłki) jest sumowana, a rabaty są naliczane po przekroczeniu progów rabatowych przy kolejnym zamówieniu wg wzoru: powyżej 1000 zł – 1,5 %, 1500 – 2,5%, 2000 zł – 3,5%, 3000 zł – 5,5%, 5000 zł – 7,5%. Rabaty są liczone od kwoty brutto i przysługują Konsumentowi przez cały czas korzystania z naszego sklepu (nie zerują się np. po zakończeniu miesiąca czy roku).

  1. Konsument dokonuje wyboru formy dostawy i płatności, a za pomocą formularza zamówienia, generuje zamówienie. Przedstawiona w podsumowaniu zamówienia informacja na temat całkowitej wartości zamówienia uwzględnia wszelkie dodatkowe opłaty za transport, dostawę lub usługi pocztowe bądź jakiekolwiek inne koszty. Każda dodatkowa płatność wykraczającą poza uzgodnione wynagrodzenie zostanie naliczona przez Sprzedającego po uzyskaniu wyraźnej zgody Konsumenta.

  2. Zawarcie umowy kupna-sprzedaży wybranych produktów następuje w momencie potwierdzenia zamówienia przez Konsumenta i po kliknięciu na przycisk „Zamawiam i płacę”. W tym momencie następuje jednoczesne przesłanie formularza zamówienia do wiadomości Sprzedającego.

  3. Sprzedający przystępuje do realizacji zamówienia niezwłocznie po zawarciu umowy. W przypadku wyboru opcji płatności; „przelew bankowy” Sprzedający wysyła zamówienie niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym. Całkowity czas realizacji i dostawy zamówionych produktów jest uzależniony od ich dostępności w magazynie sklepu oraz magazynach producentów i pokazany jest w karcie produktu. Łączny czas realizacji i dostawy produktów oraz wykonywania usług nie przekracza 30 dni od daty zawarcia umowy. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane nienależytym wykonaniem lub niewykonaniem usług pocztowych świadczonych przez operatora pocztowego.

  4. Konsument może wybrać formę dokumentu zakupu: w postaci faktury elektronicznej, papierowej, paragonu – w takim jednak przypadku zobowiązany jest wskazać w formularzu zamówienia dane, niezbędne do wystawienia odpowiedniego dokumentu.

  5. Konsument może dokonać wyboru formy płatności spośród opcji: przelew na konto bankowe sklepu lub płatność przy odbiorze na Poczcie/kurierowi/z Paczkomatu. Koszt pobrania doliczany do zamówienia jest zależny od sposobu wysyłki i wynosi: 4,00 dla paczek wysyłanych Pocztą Polską, 4,00 zł dla paczek wysyłanych do Paczkomatu oraz 4,00 zł – kurierem UPS. 

  6. Dostawa zakupionych produktów odbywa się poprzez wysłanie za pomocą wybranej opcji przewoźnika, na podany w formularzu zamówienia adres Konsumenta. Dostępne opcje wysyłki to paczka wysłana Pocztą Polską, kurierem UPS bądź Paczkomatem. Koszt dostawy jest zależny od wartości całego zamówienia Konsumenta i może wynieść od 8,90 do 19,90 zł zależnie od sposobu dostawy oraz płatności lub 0 zł jeśli wartość zamówienia, liczona bez kosztów odsyłki, przekracza 350 zł lub Konsument odbiera zamówienie w siedzibie sklepu.

  7. Konsument może odstąpić od zawartej ze Sprzedającym umowy kupna-sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

  8. Odstąpienie od umowy może nastąpić w ten sposób, że konsument podpisze załączony do produktu formularz odstąpienia od umowy oraz wyśle go na wskazany adres Sprzedającego lub wyśle oświadczenie o odstąpieniu od umowy drogą poczty elektronicznej Sprzedającego na adres: sklep@redpoint.pl. Wyżej określony sposób wyrażenia oświadczenia woli od odstąpieniu od umowy nie wyłącza złożenia takiego oświadczenia w inny sposób, o ile wyraża on wolę konsumenta w sposób dostateczny.

  9. Sprzedający, w przypadku wykonania przez Konsumenta prawa odstąpienia od umowy zwraca Konsumentowi niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt przesyłki produktu do konsumenta z zastrzeżeniem ust. 16.

  10. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

  11. Konsument ma obowiązek zwrócić przedmiot Sprzedającemu lub przekazać go osobiście nie później niż do 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie przedmiotu przed jego upływem. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu przedmiotu

  12. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedającego, sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

  13. Sprzedający niezwłocznie przekazuje konsumentowi potwierdzenie przyjęcia oświadczenia o odstąpieniu drogą elektroniczną – przy wykorzystaniu wskazanego przez konsumenta adresu poczty elektronicznej lub przy użyciu innego środka komunikowania się, jeżeli użycie poczty elektronicznej nie jest możliwe.

  14. Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, odstąpienie od umowy nie dotyczy towarów, których zwrot ze względów higienicznych jest niedopuszczalny oraz towarów nieprefabrykowanych, służących zaspokojeniu indywidualnych potrzeb Konsumenta

§ 4 Warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług oraz realizacji zamówień

  1. Warunkiem skorzystania z oferowanych przez sklep usług naprawy butów wspinaczkowych/trekkingowych jest uprzednie zapoznanie się z udostępnionymi na stronie sklepu cenami usług na karcie usługi, zapoznanie się i akceptacja warunków polityki prywatności i kosztów wysyłki oraz zapoznanie się i akceptacja regulaminu w podsumowaniu zamówienia.

  2. Udostępnione na karcie danej usługi ceny są podane w walucie polskiej PLN, z podatkiem VAT. Wysokość ceny uzależniona jest od rodzaju gumy butów, stanowiących przedmiot naprawy oraz wyświetlana jest po wyborze odpowiedniego rodzaju gumy.

  3. W celu zakupu usługi naprawy butów wspinaczkowych/trekkingowych Konsument wybiera dostępny wariant usługi do koszyka zamówień. Wybór wariantu usługi do koszyka zamówień dokonywany jest poprzez kliknięcie na, mieszczący się pod zdjęciem usługi, przycisk z napisem: „Dodaj do koszyka”. W koszyku zamówień Konsument dokonuje wyboru formy wysyłki i formy płatności oraz wybiera sposób zamówienia – z rejestracją/logowaniem lub bez. Następnie za pomocą formularza zamówienia, generuje zamówienie. Przedstawiona wówczas informacja na temat całkowitej wartości zamówienia uwzględnia wszelkie dodatkowe opłaty za transport, dostawę lub usługi pocztowe bądź jakiekolwiek inne koszty. Każda dodatkowa płatność wykraczającą poza uzgodnione wynagrodzenie zostanie naliczona przez Sprzedającego po uzyskaniu wyraźnej zgody Konsumenta.

  4. Zawarcie umowy o świadczenie usług naprawy butów wspinaczkowych/trekkingowych następuje w momencie potwierdzenia zamówienia przez Konsumenta i po kliknięciu na przycisk „Zamawiam i płacę”. W momencie tym następuje jednoczesne przesłanie formularza zamówienia do wiadomości Sprzedającego.

  5. Konsument niezwłocznie przesyła buty, stanowiące jego własność, na adres siedziby sklepu na swój koszt. Możliwe jest osobiste dostarczenie butów po uprzednim skontaktowaniu się ze Sprzedającym.

  6. Przystąpienie do realizacji usługi naprawy butów wspinaczkowych/trekkingowych przez Sprzedającego następuje niezwłocznie po ich odbiorze lub wydaniu. Po wykonaniu wybranej usługi Sprzedający niezwłocznie odsyła buty na adres Konsumenta, podany w formularzu zamówienia z wykorzystaniem wybranej przez Konsumenta formy wysyłki (koszt wysyłki jest wliczony do ceny wskazanej w podsumowaniu zamówienia), informując o tym Konsumenta za pośrednictwem wiadomości e-mail lub sms. Łączny czas realizacji usługi nie przekracza 30 dni od daty zawarcia umowy. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane nienależytym wykonaniem lub niewykonaniem usług pocztowych świadczonych przez operatora pocztowego.

  7. Sprzedający zastrzega możliwość zmiany wariantu naprawy na inny niż wariant wybrany przez Konsumenta, po odebraniu butów w przypadku stwierdzenia takiej konieczności oraz po wyraźnym zaakceptowaniu zmiany przez Konsumenta.

  8. Sprzedający ponosi odpowiedzialność za uszkodzenie, utratę lub zniszczenie butów, stanowiących przedmiot naprawy od chwili ich odbioru do momentu nadania ich do odesłania na adres podany przez Konsumenta.

  9. Konsument może wybrać formę dokumentu świadczenia usługi: w postaci faktury elektronicznej, papierowej, paragonu - w takim jednak przypadku zobowiązany jest wskazać w formularzu zamówienia dane, niezbędne do wystawienia odpowiedniego dokumentu.

  10. Dostępne formy płatności to: przelew na konto bankowe sklepu lub płatność przy odbiorze na Poczcie/kurierowi/z Paczkomatu. Koszt pobrania doliczany do zamówienia wynosi: 4,00 dla paczek wysyłanych Pocztą Polską, 4,00 zł dla paczek wysyłanych do Paczkomatu oraz 4,00 zł – kurierem UPS.

  11. Odesłanie butów stanowiących przedmiot naprawy odbywa się poprzez wysłanie za pomocą wybranej opcji przewoźnika, na podany w formularzu zamówienia adres Konsumenta. Dostępne opcje wysyłki to paczka wysłana Pocztą Polską, kurierem UPS bądź Paczkomatem. Koszt dostawy jest zależny od wartości całego zamówienia Konsumenta i może wynieść od 8,90 do 19,90 zł zależnie od sposobu dostawy oraz płatności lub 0 zł jeśli wartość zamówienia, liczona bez kosztów odsyłki, przekracza 350 zł lub Konsument odbiera zamówienie w siedzibie sklepu.

  12. Konsument może odstąpić od zawartej ze Sprzedającym umowy o świadczenie usługi naprawy butów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty jej zawarcia. Sprzedający zastrzega rozpoczęcie świadczenia usługi przed upływem 14 dni od daty zawarcia umowy. Konsument przyjmuje do wiadomości brak możliwości odstąpienia od umowy, gdy usługa zostanie w tym czasie w pełni wykonana.

  13. Odstąpienie od umowy może nastąpić w ten sposób, że konsument podpisze załączony do produktu formularz odstąpienia od umowy oraz wyśle go na wskazany adres Sprzedającego lub wyśle oświadczenie o odstąpieniu od umowy drogą poczty elektronicznej Sprzedającego na adres: sklep@redpoint.pl. Wyżej określony sposób wyrażenia oświadczenia woli od odstąpieniu od umowy nie wyłącza złożenia takiego oświadczenia w inny sposób, o ile wyraża on wolę konsumenta w sposób dostateczny

  14. Sprzedający, w przypadku wykonania przez Konsumenta prawa odstąpienia od umowy zwraca Konsumentowi niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności oraz dokonuje odesłania na jego koszt butów, jeśli zostały już przez niego odebrane.

  15. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

  16. Sprzedający niezwłocznie przekazuje konsumentowi potwierdzenie przyjęcia oświadczenia o odstąpieniu drogą elektroniczną – przy wykorzystaniu wskazanego przez konsumenta adresu poczty elektronicznej lub przy użyciu innego środka komunikowania się, jeżeli użycie poczty elektronicznej nie jest możliwe.

§ 5 Tryb postępowania reklamacyjnego

  1. Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec konsumenta za zgodność towaru/usługi z zawartą umową w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym. Sprzedający odpowiada względem konsumenta, jeżeli sprzedany produkt/usługa ma wadę fizyczną lub prawną. W przypadku stwierdzenia niezgodności produktu/usługi z umową przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedającego, tj. dwóch lat od wydania towaru, konsument jest zobowiązany zawiadomić sprzedawcę o zaistniałej sytuacji, wysyłając lub dostarczając osobiście zgłoszenie reklamacyjne drogą poczty elektronicznej na adres e-mail: sklep@redpoint.pl lub pocztą tradycyjną na adres korespondencyjny Serwisu: RED POINT GRAFIX, Floriana 2A, 40-288 Katowice.

  2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące dane:

  • imię i nazwisko;

  • adres do korespondencji (również adres e-mail oraz numer telefonu);

  • przedmiot reklamacji;

  • przyczynę reklamacji;

  • podpis (tylko w przypadku reklamacji składanej pocztą).

  1. Reklamacje rozpatrywane będą przez Sprzedającego niezwłocznie, nie później niż do 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.

  2. O rezultacie reklamacji Sprzedający poinformuje konsumenta na adres e-mail, wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym, a w przypadku korespondencji listownej – na adres wskazany przez Konsumenta

  3. Jeżeli towar/usługa ma wadę, Konsument może domagać się obniżenia ceny bądź odstąpić od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni towar wadliwy na wolny od wad /dokona ponownej usługi albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony/ usługa została już ponownie świadczona przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany produktu/ ponowienia usługi lub usunięcia wady. Ponadto Konsument może zaproponować inny od Sprzedającego sposób naprawienia towaru/ dokonania ponownej usługi lub usunięcia wad, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość produktu/usługi wolnego/wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.

  4. W razie uwzględnienia żądania naprawy towaru/ponownej naprawy w przypadku usługi lub wymiany towaru na nowy, Sprzedający zobowiązuje się uzgodnić termin i tryb naprawy lub wymiany towaru na wolny od wad – a jeżeli nie jest to możliwe – obniżenia ceny.

  5. Wykonanie uprawnień z tytułu rękojmi nie wpływa na uprawnienie Konsumenta do skorzystania z uprawnień z tytułu gwarancji udzielanej przez Sprzedającego na świadczone przez niego usługi wedle zasad określonych w zakładce „Gwarancja” (http://www.sklep.redpoint.pl/gwarancja-pm-15.html).

§5 Przetwarzanie i Ochrona Danych Osobowych

  1. Właściciel niniejszego serwisu, będący administratorem danych osobowych, chroni dane osobowe Użytkowników. Podane przez Użytkownika dane mogą być przetwarzane wyłącznie dla celów określonych w Regulaminie w celu realizacji złożonego zamówienia oraz dla celów określonych w Polityce Prywatności dostępnej pod adresem http://www.sklep.redpoint.pl/polityka-prywatnosci-pm-7.html

§6 Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia udostępnienia w Serwisie i stanowi integralną część zawieranej z Konsumentem umowy. Aktualna wersja Regulaminu jest dostępna dla Konsumenta w zakładce Regulamin http://www.sklep.redpoint.pl/regulamin-sklepu-pm-12.html

  2. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmian niniejszego Regulaminu. Informacja ta zostanie zamieszczona na stronie głównej serwisu wraz ze szczegółowym zestawieniem zmian Regulaminu na okres co najmniej 30 dni przed wejściem w życie zmian. Konsumenci posiadający Konto Użytkownika zostaną dodatkowo powiadomieni poprzez przesłanie na adres poczty elektronicznej, wskazany przez nich w formularzu rejestracyjnym, informacji zawierającej zestawienie zmian Regulaminu. Zmiany regulaminu nie mogą pogarszać sytuacji prawnej konsumentów zawierających umowy na podstawie poprzedniej wersji regulaminu.

  3. Wszelkie Zakupy, których realizacja rozpoczęła się przed wejściem w życie nowego Regulaminu, będą realizowane według zasad poprzedniej wersji Regulaminu.

  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ), ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 nr 144 poz. 1204), ustawy o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), a także ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883).


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl